dimecres, 2 d’abril del 2014

OPTEM PER UNA CATALUNYA LLIURE

Un de vosaltres m'ha fet una encertadíssima pregunta: penses esperar fins el 9 de novembre per a ser lliure? No m'he pogut resistir i he contestat desseguida -cosa que no acostumo a fer-. 


Aprofundint sobre la meva primera resposta impulsiva, crec fermament que a mesura que anem fent opcions a la vida exercitem la llibertat. Algú pot dir que a vegades en les eleccions no és que siguem plenament lliures, és veritat, perquè acostumem a estar condicionats. Quantes vegades triem el pitjor mal possible, us sona, no, aquesta expressió? 


I doncs, què hem de fer? No tinc pas receptes, però conrear el nostre espai interior -us prometo que ni em dedico ni em va massa això de l'autoajuda-, ens fa créixer com a persones lliures. Jo ho he experimentat.

Des del convenciment que res ni ningú no pot violar la nostra intimitat més profunda, llancem-nos a l'aventura d'optar per una Catalunya lliure que anirà creixent en llibertat a mesura que els qui hi vivim anem fent ni que sigui petites opcions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada