dilluns, 3 de març del 2014

AGRAÏDA PER TOTS VOSALTRES

Tot i que de l'agraïment ja us vaig parlar, és un valor que torno a refermar. Sí, vull ser AGRAÏDA. I avui vull ser-ho per tots vosaltres, pels amics del facebook. Curiós? Una mica. A mi mateixa em sorprèn perquè som tan diferents i alhora compartim tantes coses... Sobretot, tants anhels i projectes.

I cadascú amb accents diversos, amb expressions que potser jo no faria servir mai, però vaig aprenent que a la vida hi ha moltes maneres de fer i moltes maneres de ser i... moltes maneres de dir. Que tothom té el seu gènere literari. 


Que uns sou més vehements i feu molt soroll i d'altres, en canvi, sou més suaus i més detallistes. I hi sou sempre a punt amb els tocs que em feu que em desperten, m'esperonen i em fan sortir de mi mateixa. 

Gràcies a tots vosaltres, doncs, puc ser AGRAÏDA. Perquè hi sou. Perquè creeu consciència de poble i de país. Perquè llegint-vos, hom pren el pols del que passa a casa nostra. És clar, en el discurs de certs polítics ni existiu, ni existim, però no ens ha d'importar massa perquè potser és el seu gènere literari, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada