dijous, 27 de març del 2014

LA VIOLÈNCIA MAI ÉS LEGÍTIMA

Des de quan hi ha una possible violència legítima pel poble català? La violència no hauria de ser mai legítima. A mi no se m'acudiria mai dir que hi ha una violència legitima per al poble espanyol. Però és clar, jo no sóc la versió femenina del Sr. Aleix Vidal Quadras. 

Sóc senzillament una veu anònima que es fa paraula escrita des d'una profunda estimació vers la gent del nostre poble i els que hi viuen, fins i tot el Sr. Aleix Vidal Quadras. Entenc que hi pot haver maneres de pensar diferents, fins i tot, radicalment diferents, infinitament diferents, si voleu. Però no m'empasso que aquestes diferències ens portin a usar la violència. 


Sóc ingènua? Idealista? Somniadora? Peace and love? Potser sí. Però prefereixo moure'm en aquest terreny i no pas en el de la violència que engendra violència. 

Precisament, com que crec que un altre tipus de relacions són possibles, m'entesto a donar raons per a fer la consulta. I aviat arribaré al centenar. Aquesta és la raó d'avui: poder decidir pacíficament el futur del meu poble.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada