dimarts, 25 de març del 2014

LA CAUSA CATALANA: UNA GRAN ARCA DE NOÉ

La raó d'aquesta tarda no la inspira la meva neboda, sinó algú que qualifica les meves publicacions en aquests termes: "T'excedeixes massa en la publicació d missatges inproductius per la causa catalana..." La reprodueixo amb l'ortografia original. 

Bé, una bona crítica. Hauríem d'esbrinar, però, que és la improductivitat en la causa catalana. I si hi ha improductivitat i de quina mena de causa catalana parlem. 

I començo a imaginar-ne la causa catalana com una gran arca de Noé on hi caben parelles de bestiar molt diverses. Excessives? Improductives? Chi lo sà! No m'atreviria mai a dir-vos si el que dieu o penseu és inútil. Sóc contrària al pensament únic. Crec fermament que cadascú té alguna cosa valuosa a aportar. Tots em mereixeu un gran respecte, encara que pensem diferent. 

Així doncs, agraeixo profundament el comentari crític. Al cap i a la fi, m'ha ajudat a excedir-me un altre cop. I, creieu-me, en els meus ambients mai pensarien que sóc dona d'excessos. Per això, guardeu-me el secret.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada