dimecres, 8 de gener del 2014

MARE MEVA: NO A LA CONFRONTACIÓ

Els reptes ens han fet créixer com a poble, n'estic convençuda. No ens fan por, tot i que és bo afrontar-los des de la mesura, la serenitat, la pau, des del meu punt de vista, és clar.

El nostre repte principal, ara mateix, és poder decidir el que volem ser. Com ens somniem col.lectivament en el futur immediat. I aquest voler ser s'ha de poder expressar democràticament, a les urnes. No hi ha volta de fulla. 


Per això, avui, quan he llegit el que alguns de vosaltres heu compartit sobre unes hipotètiques provocacions violentes als nostres carrers, primer he pensat "mare meva". I després m'ha sorgit aquesta petita reflexió, que seria una de les 329 raons per a poder fer la consulta. 

En qualsevol cas, no caiguem en el parany de la confrontació violenta. No porta enlloc. Penseu i actuem en positiu. Això sempre ajuda a la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada